Shakira.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa!

3 posters

Go down

Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa! Empty Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa!

Post by Tazanna Sat Aug 15, 2015 7:36 am

Shakira esintyy Disneyn uudessa lastenelokuvassa "Zootopia". Jossa kuullaan myös Shakiran laulamana uusi laulu "Try Everything".

Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa! Tumblr_nt3tvsQ43o1tg054do1_540

Odotan kyllä tätä sillä on aivan IHANAA SAADA UUSI LAULU! I love you
Tazanna
Tazanna
Admin

Posts : 200
Join date : 2015-02-08
Age : 27

http://shakira.foorumini.com

Back to top Go down

Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa! Empty Re: Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa!

Post by Anne1 Tue Aug 18, 2015 7:29 am

Ihan kiva mutta jotenkin olen tosi kyllästynyt kaikkien kohdalla tälläisiin muihin juttuihin. Haluaisin kunnon uuden sinkun ja albumin.
Anne1
Anne1

Posts : 155
Join date : 2015-02-10

Back to top Go down

Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa! Empty Re: Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa!

Post by mebarak Wed Aug 19, 2015 8:50 pm

Aika siisti ja yllättävää. Ymmärsinkö oikein että on jonkun piirroshahmon äänenä? Uusi kappalekin kelpaa, vaikka tosin ihan uutta albumia kaipailisin. Toivoisin Shakiran keskittyvän enemmän laulu-uraansa. Ymmärrän toki että perhejutut vie aikaa.

mebarak

Posts : 14
Join date : 2015-02-18

Back to top Go down

Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa! Empty Re: Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa!

Post by Tazanna Thu Aug 20, 2015 4:10 pm

Jep, Shakira on tuon gasellin äänenä jonka nimi onkin elokuvassa Gazelle. Ja ihan Shakiralle tehty hahmo sillä tällä Shakiran hahmolla on samantapaiset vaatteet kun 2010 Kiinan uudenvuoden juhlissa..  Laughing tumblrista huomasin tän asian.

Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa! Img301677066

Niin, tottakai uusi albumi olisi hieno juttu mutta minä ymmärrän että Milan ja Sasha on viälä niin pieniä ja että Shakira haluaa keskittyä nyt enemmän heihin. Tässä vähän aikaa sitten oli taas huhu että Shakira olisi raskaana sillä Shakira on kovasti sanonut että haluaisi tytön. Mutta itse en sitä ainakaan viälä usko ja jos pitääkin paikkaansa niin sitten on niin . Minä henkilökohtaisesti jaksaisin odottaa vaikka 5 vuotta uutta albumia sillä ymmärrän että perhe on nyt Shakiralle kaikki kaikkessa. Ja kuinka monta vuotta hän on sitä halunnut ja nyt kun hänellä on se niin.. miksi ihmiset eivät anna hänen nauttia siitä?.. En yleistä tätä asiaa mutta olen huomannut että on monia faneja jotka vaan ajattevat sitä musiikkia. Minä kyllä ymmärrän itse miksi Shakira tekee nyt juuri näin ja uskon että uutta musiikkia tulee kyllä. Mikään ei vaan tapahdu hetkessä.
Tazanna
Tazanna
Admin

Posts : 200
Join date : 2015-02-08
Age : 27

http://shakira.foorumini.com

Back to top Go down

Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa! Empty Re: Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa!

Post by mebarak Thu Aug 20, 2015 9:15 pm

Hmm tarkoitin, että varmasti elokuvankin äänitykset vie aikaa ja toki kiva, kun sellaisessa kuullaan Shakiraa, mutta mielummin valitsisin sen uuden levyn. Shakiralla on ilmeisesti hirveästi tehtyjä kappaleita tai ainakin demoja, mitä ei taideta julkaista koskaan.. Ymmärrän toki, että perhe on nyt kaikki kaikessa (minulle myös, olen kotona pienen kanssa). Jaksan toki myös odottaa, mutta Shakiralla on ehkä vähän tavaksi tullut ilmoittaa, että uusi levy on tulossa ja sitten sitä lykätään öö vuosikausia... Vaikka vähän valitankin niin Shakiralta jaksan aina uutta odottaa Smile

mebarak

Posts : 14
Join date : 2015-02-18

Back to top Go down

Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa! Empty Re: Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa!

Post by Tazanna Fri Aug 21, 2015 2:08 pm

Juu, toki ymmärsin kyllä tuon pointin mitä meinasit Smile Tarkoitinkin viestissäni monia muita ulkomaalaisia faneja jotka kovasti näkevät vaan sen musiikin eivätkä mitään muuta ja valittavat siitä kun "shakira on taas raskaana voi eii blahblahblah miksei hän tee musiiikkia"...... Rolling Eyes Todella loukkavaa minusta valittaa tämmösestä asiasta. Mutta, siis joo ei mitään henkilökohtaista.
Tazanna
Tazanna
Admin

Posts : 200
Join date : 2015-02-08
Age : 27

http://shakira.foorumini.com

Back to top Go down

Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa! Empty Re: Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa!

Post by Anne1 Sat Aug 22, 2015 8:51 am

Kyllä mäkin ymmärrän että lapset ovat etusijalla ja Shakiran kannattaa ne nyt hankkia koska ei ole mikään nuori. Turhauttaa vaan välillä kun ne joista tykkää eniten eivät julkaise mitään ja muilta tulee usein. No tuli Adamilta juuri.
Anne1
Anne1

Posts : 155
Join date : 2015-02-10

Back to top Go down

Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa! Empty Re: Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa!

Post by Tazanna Sat Aug 22, 2015 12:59 pm

Itse taidan vaan sitten olla jotenkin erikoinen koska minua ei ole koskaan sillälailla turhauttanut jos joltakin ei ole tullut uutta musaa ihan heti.. Laughing (noh oon muutenkin vähän erikoinen monella muullakin tapaa) mutta toki on mulla ollu tämmösiä kausia että toivon kovasti että tulis jotain uutta mutta ei se minua ole koskaan turhauttanut. Koska, tiedän että oli kyse Shakirasta tai kenestä vaan niin kyllä uutta musaa aina tulee ja joskus siinä menee vaan pitemmästi. Jokatapauksessa täytyy muistaa että Shakira. levy tuli viime vuonna joten tuskin ihan uus levy tulee ihan heti ja Mi Verdad tuli tämän kuun alussa ja nyt jo ilmoitettiin tämä Try Everything joten.. uskon että uusi sinkkukin tulee nopeammin kun uskokaan.. Ehkä ensi vuonna jos tänä vuonna Shakira haluaa keskittyä enemmän perheeseen?.. Who knows
Tazanna
Tazanna
Admin

Posts : 200
Join date : 2015-02-08
Age : 27

http://shakira.foorumini.com

Back to top Go down

Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa! Empty Re: Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa!

Post by Anne1 Sun Aug 23, 2015 4:40 pm

No joo, Shakiran kohdalla ei ole pitkää aikaa kulunut viime albumista. Ehkä tuntuu kun ei tullut kiertuetta.
Anne1
Anne1

Posts : 155
Join date : 2015-02-10

Back to top Go down

Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa! Empty Re: Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa!

Post by Tazanna Sun Feb 21, 2016 7:01 pm

Try Everything kappale:




Itse odotin ihan jotain muuta mutta pidän itse tästä kyllä todella paljon. Smile
Tazanna
Tazanna
Admin

Posts : 200
Join date : 2015-02-08
Age : 27

http://shakira.foorumini.com

Back to top Go down

Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa! Empty Re: Shakira esiintyy Zootopia elokuvassa!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum